woensdag 9 oktober 2013

Schetsen

Vandaag heb ik een heerlijke dag gehad. Eerst naar de sport school en toen boodschappen doen. Daarna zijn we nog naar de kringloop geweest. Superleuk om er te struinen en zoeken naar allerlei kleine schatten. Helaas was er vandaag niets. Dus gingen we met lege handen naar huis. Eenmaal thuis zette G een lekker pot thee voor me en ging ik aan de schets terwijl hij gitaar ging spelen.


Zoals ik al eerder (hier te zien) schreef hou ik erg van tekenen maar vind ik het wel lastig ik word er wat onzeker van. Op de manier van doe ik het wel goed of word het wel mooi. Er zijn een aantal blogs die ik heel graag lees en waar de bloggers hun creaties laten zien. Hier haal ik mijn inspiratie vandaan en het lef om het wel op mijn blog te zetten.


Hier is de vogel die ik vandaag heb gemaakt. Het is een roodborstje. Ik vind het goed gelukt en ben er trots op:)
Bij het inkleuren begin ik altijd wat te zweten. Stel dat het niet goed gaat! Eigenlijk moet dat helemaal niets uitmaken want dan maak je of een nieuwe of je kleurt er gewoon overheen:)


Deze ging gelijk erg goed! Met hieronder het eind resultaat!!
                                                                  Tadaaa


Fijne avond!
-xxx-

3 opmerkingen:

  1. He Doris,

    Vandaag heb ik eens lekker door je blog gesnuffeld. Wat staan er leuke dingen op! Ik heb je toegevoegd om te volgen zodat ik ook je nieuwe creaties kan zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He Cin!
      Wat leuk dat je mij bent gaan volgen! Ik ben jou nu ook gaan volgen:) en jij hebt een mooi blog! leuke verhalen!

      Verwijderen