dinsdag 1 oktober 2013

Je goed voelen

Ik wil al een tijdje hier wat over schrijven maar ik wist eigenlijk steeds niet goed hoe of wat. Vooral omdat ik mij over het algemeen goed voel en lekker in mijn vel zit.

Tot dat ik eens terug ging kijken naar mijn school carrière. Wat heb ik mij verdrietig en alleen gevoelt. Meestal was dit op maandag want dan ging ik naar mijn kamer in Utrecht voor de rest van de week en liet ik mijn vriend achter in Meppel. We belden veel en spraken elkaar veel via Facebook maar dat is toch anders. Ik miste erg dat je even tegen iemand aan kan kruipen of dat iemand tegen je zegt je bent goed bezig nog ff doorzetten.

Gelukkig komt overal een eind aan! (ook niet altijd maar in dit geval wel) Wat is dat een heerlijk gevoel! Het feit dat je 5 jaar aan het studeren bent en het heeft zo vaak oneindig aan gevoelt en dan nu zie je ineens het einde! Dus nu nog even doorzetten, stage lopen, studeren, colleges volgen, portfolio's schrijven of te wel gaan met die banaan:)

Wat betreft het je goed voelen kan dus door heel veel kleine dingen (grote mag ook). Bijvoorbeeld een arm om je heen of zoals vandaag die heerlijke zon op je gezicht.
Wat ik zo fijn vind aan de herfst is de geur en de kleuren van de bladeren. Maar ook kastanjes zoeken en een herfsttafel maken en de kaarsjes die weer aan mogen.

Al met al probeer ik zo veel mogelijk te genieten van de kleine dingen die een dag mooi maken en waar ik gelukkig van word. En als ik dat niet ben dan moet ik van mezelf zoeken en over het algemeen vind ik altijd wat! Elke dag heeft een parel(tje)

Fijne avond.

xx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten