dinsdag 22 oktober 2013

Gerhard mijn lieve schat!

Deze blog inhoud wil ik graag opdragen aan mijn vriend Gerhard. Waarom ik dat wil doen is omdat hij mij heel erg steunt in alles wat ik doe. Soms kom ik thuis met weer nieuw papier of wol of katoen of stof en ga zo maar door! En elke keer zecht hij dan: wat ga je nu weer doen?! (Met een hele grote glimlach) en dan ga ik knutselen en dan komt ie een kus brengen en zecht hij: ziet er goed uit schat! 

Zo leuk!! Nu lagen we gisteren nog even op bed te kletsen en begon hij over mijn blog. (Ik dacht echt dat hij het niet zou lezen maar dat doet hij dus wel) vraagt hij aan mij. Waarom noem je me altijd G op je blog ?(op zijn Engels uitgesproken haha) Dus ik zeg nou ik dacht dat je het misschien niet goed zou vinden als ik je naam op internet zet. Maar het mag van Gerhard. 

Bijdeze schat als je het leest. Ik zal je vanaf nu altijd Gerhard noemen! 

Fijne avond!
Xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten